Türkiye’nin karanlık yıllarının en çirkin
yüzü VATANIMIZA VE VATANDAŞLARIMIZA dış mihraklı, içten beslemeli ihanetlerdi. Türk milleti tarihi boyunca “DOST” olarak bildiklerinden İHANETSİZ GÜN
YAŞAMADI. ve FIRSAT BULANLARIN HEMEN HEPSİ ÇEŞİTLİ YOLLARDAN İHANET ETTİ. BU
OLAYLAR İÇTEN ve DIŞTAN DEVAMLI DESTEKLENDİ.
Günümüzde kendilerini "Aydın" ilan bir takım kişiler
tarafından "TÜRK MİLLETİNE" hakaret olarak adlandırılan bir karalama
kampanyası olan "Özür Diliyoruz"kampanyasını başlattılar. Bu ihanetin
en kıvrak ayak oyunlarından birisidir. Yani; özür dilerse kendini suçlamak
demektir.
Buna tepki olarak "TÜRK MİLLETİNİ" "Batı
Emperyalizmi" karşısında aciz duruma düşmesini önlemek amacıyla
"TÜRK MİLLİYETÇİ GENÇLERİMİZ TARAFINDAN" " Özür Dilemiyoruz"
Kampanyası başlatıldı.
ne yazık ki; böylesi kıvrak ayak oyunlarına “siyasetin irileri” sessiz kaldı. Çünkü bunun içinde bizzat kendileri vardı.
"Değerli, Onurlu, Şanlı, Yüce, Soylu" "TÜRKİYE CUMHURİYETİ" Vatandaşlarının “ÖZÜR DİLEMİYORUZ” kampanyasına katılması istenmesine rağmen ne kadar acı, üzücü, ve utandırıcıdır ki; buna tepki gösteren ve hiç bir şey için özür dilemiyoruz diye haykıran bir millet istenmişti. Kimsenin “gık” ı çıkmadı. Ve... böylece uyuşturulduğumuzun ta kendisini milletçe onayladık.
ne yazık ki; böylesi kıvrak ayak oyunlarına “siyasetin irileri” sessiz kaldı. Çünkü bunun içinde bizzat kendileri vardı.
"Değerli, Onurlu, Şanlı, Yüce, Soylu" "TÜRKİYE CUMHURİYETİ" Vatandaşlarının “ÖZÜR DİLEMİYORUZ” kampanyasına katılması istenmesine rağmen ne kadar acı, üzücü, ve utandırıcıdır ki; buna tepki gösteren ve hiç bir şey için özür dilemiyoruz diye haykıran bir millet istenmişti. Kimsenin “gık” ı çıkmadı. Ve... böylece uyuşturulduğumuzun ta kendisini milletçe onayladık.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder